محسن موزیک

گلچینی از بهترین آهنگ های مورد علاقه من و شاید شما...

محسن موزیک

گلچینی از بهترین آهنگ های مورد علاقه من و شاید شما...

آهنگ فوق العاده یاسرمحمودی و فریدون با نام چه حالی داری+متن آهنگ



آهنگ فوق العاده یاسر محمودی و فریدون با نام چه حالی داری



دانلود با کیفیت 320  


حجم :9.63 MB


متن آهنگ در ادامه مطلب


mohsen4music.blogsky.com

متن آهنگ چه حالی داری

خیلی دوست دارم بدونم، این شبا راحت میخوابی


رویاهات شیرینه یا که، مثل من غرق عذابی


خیلی دوست دارم بدونم، پیش من نباشی سخته


خونه ی آرزوهاتو حالا کی واسه تو ساخته


بهم بگو چه حالی داری، وقتی دستام از تو دورن


نمیدونی شب و روزام، بی تو خیلی سوت و کورن


بهم بگو چه حالی داری، وقتی من پیشت نباشم


نمک خودخواهیامو روی قلب تو نپاشم


بهم بگو چه حالی داری، بهم بگو چه حالی داری


خیلی دوست دارم بدونم، این شبا راحت میخوابی


رویاهات شیرینه یا که، مثل من غرق عذابی


خیلی دوست دارم بدونم، پیش من نباشی سخته


خونه ی آرزوهاتو حالا کی واسه تو ساخته


بهم بگو چه حالی داری، وقتی دستام از تو دورن


نمیدونی شب و روزام، بی تو خیلی سوت و کورن


بهم بگو چه حالی داری، وقتی من پیشت نباشم


نمک خودخواهیامو روی قلب تو نپاشم



mohsen4music.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد