محسن موزیک

گلچینی از بهترین آهنگ های مورد علاقه من و شاید شما...

محسن موزیک

گلچینی از بهترین آهنگ های مورد علاقه من و شاید شما...

مجموعه بسیار زیبا و شنیدنی از آهنگ های سیامک عباسی+ متن آهنگ ها

این مجموعه شامل آهنگ های

فرشته پاک، خوشبختیت آرزومه، وقتی دلت شکست، تو که نیستی، جوون تر که بودم

می باشد .



پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید


لینک های دانلود و متن آهنگ ها در ادامه....




برچسب ها:

دانلود آهنگ، سیامک عباسی، دانلود سیامک عباسی، دانلود آهنگ سیامک عباسی، دانلود آهنگ های سیامک عباسی، دانلود فول آلبوم سیامک عباسی، دانلود آهنگ فرشته پاک، دانلود آهنگ فرشته ی پاک سیامک عباسی، دانلود آهنگ وقتی دلت شکست سیامک عباسی، دانلود آهنگ خوشبختیت آرزومه، دانلود آهنگ جوون تر که بودم، دانلود آهنگ وقتی نیستی، دانلود mp3 آهنگ فرشته پاک، دانلود mp3 آهنگ خوشبختیت آرزومه، دانلود mp3 آهنگ وقتی نیستی، دانلود mp3 آهنگ جوون تر که بودم، دانلود mp3 آهنگ وقتی دلت شکست، دانلود آهنگ فرشته پاک با کیفیت عالی و لینک مستقیم، دانلود آهنگ جوون تر که بودم با کیفیت عالی و لینک مستقیم، دانلود آهنگ وقتی دلت شکست با کیفیت عالی و لینک مستقیم، دانلود آهنگ خوشبختیت آرزومه با کیفیت عالی و لینک مستقیم، دانلود آهنگ وقتی نیستی با کیفیت عالی و لینک مستقیم.

دانلود یکجای آهنگ ها در یک فایل


Siamak_Abbasi_-_5_Song




دانلود تک تک


فرشته پاک


خوشبختیت آرزومه


تو که نیستی


وقتی دلت شکست


جوون تر که بودم



متن آهنگ ها




متن آهنگ فرشته پاک 


کاش از اول می دونستم تو مال دیگرونی

کاش از اول می فهمیدم تو با من نمیمونی

کاش از اول می دونستم تو سهم من نمیشی

کاش می فهمیدم که تو از عشق من گریزونی

از فکر و قلبم تو نمیری که به همین زودی

تو اون فرشته پاکی که من فکر می کردم نبودی

میدونم هرجا که هستی با هرکسی نشستی

به راحتی فراموشم میکنی تو به زودی

این همه عاشق بودم تو نفهمیدی

با تو صادق بودم تو نفهمیدی

من که عاشق بودم تو نفهمیدی

با تو صادق بودم تو نفهمیدی

کاش از اول می فهمیدم تو مغروری

کاش میدونستم از دنیای من دوری

کاش آروم آروم از قلب من میرفتی

چه دروغای شیرینی به من میگفتی




متن آهنگ جوون تر که بودم 



جوون تر که بودم یکی عاشقم بود
منو که نمیدید دلش میگرفت زود

میگفت خیلی وقته دلم پا به پاته
میگفت هر جا باشی نگاهم به راته

منم بچه بودم دلم پر پرش شد
بهش اینو گفتم اونم باورش شد

خلاصه نشستیم یه رویا کشیدیم
واسه زندگیمون چه خوابایی دیدیم

به هم قول دادیم که با هم بمونیم
تا هر جا که میشه تا هر جا بتونیم

ولی من نموندم نه اینکه نمیشد
زدم زیر قولم دلم دم دمی شد

حالا گاهی وقتا به یادش میافتم
درست لحظه هایی که یادش میفتم

تمام وجودم پر از شرم میشه
به این خاطراتش سرم گرم میشه

به هم قول دادیم که با هم بمونیم
تا هر جا که میشه تا هر جا بتونیم

خودم زندگیمو به حسرت سپردم
درست خاطرم نیست ولی پاشو خوردم





متن آهنگ خوشبختیت آرزومه  



اگه اون که کنارته ، تو رو بیشتر از من می خواد

اگه با همون راحتی ، اگه باهات راه میاد

اگه روزگار بد ، تو رو ازم گرفته

اگه خاطرات خوبمون ، از خاطرم نرفته

خوشبختیت آرزومه ، حتی با من نباشی

حتی از خاطره هامون جدا شی

خوشبختیت آرزومه ، حتی با من نباشی

حتی از خاطره هامون جدا شی

از همون روزای اول میدونستم نمی مونی

میدونستم نمیتونی عشقو تو چشام بخونی

از همون روزای اول دل تو با دیگری بود

کاش همیشه پات بمونه اون که عشق بهتری بود





متن آهنگ تو که نیستی 



تو که نیستی ، زندگیمو/ زیره پای کی بریزم

واسه کی ، دلم بمیره / وقتی تو ، نیستی عزیزم

دسته سرده این زمونه / دستامو از تو جدا کرد

بازیه ، دوری و حسرت / با دلای ما ، چه ها کرد

عشق تو ، توی وجودم / تا همیشه ، موندگاره

همه آرزوم همینه / که ببینمت ، دوباره

دوریه تو داره آروم / من و از پا، در میاره

رنگه پیری ، ذره ذره / تو وجودم پا میزاره ، پا میزاره

طاقت دوری ندارم / تو بیا ، بمون کنارم

ارزونیه قدم تو / همه ی دارو ندارم

ای قشنگترین ترانه / با تو بودن ،آرزومه

ای تو نیمه ی وجودم / بی تو عمره من ، حرومه

عشق تو ، توی وجودم / تا همیشه ، موندگاره

همه آرزوم همینه / که ببینمت دوباره

دوریه تو ، داره آروم منو از پا در میاره

رنگ پیری ، ذره ذره / تو وجودم پا میزاره

نمیزارم ، که جدایی / عشقمو از تو بگیره

چشم به راهه تو میمونم / نگو اما دیگه دیره




متن آهنگ وقتی دلت شکست 



وقتی دلت شکست تنها و بی هدف
شب پرسه میزنی از هر کدوم طرف

روزای خوبتو انکار میکنی
این واقعیتو تکرار میکنی

اطرافیانتو/ از دست میدیو
افسرده میشیو/ از دست میریو

دور خودت همش/ دیوار میکشی
افسوس می خوری/ سیگار میکشی

تن خسته ای ولی/ خوابت نمیبره
این حس لعنتی/ از مرگ بدتره

دل می کنی ازین/ دل میبری ازون
یک اتفاق تلخ/ افتاده بینتون

میبری از همه/ از هر کسی که هست
این حال و روزته/ وقتی دلت شکست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد